widgeo.net

Tuesday, October 1, 2013

Lawatan Penanda Aras Guru Pemulihan Johor ke Pantai Timur

Selasa, 1 Oktober 2013 - Buat julung kalinya pada tahun ini, SK Pauh telah menerima kunjungan rombongan guru-guru pemulihan dari Negeri Johor. Rombongan seramai 40 orang ini tiba di SK Pauh tepat jam 9.00 pagi. 


Lawatan ini bertujuan untuk berkongsi ilmu dan bertukar pandangan ke arah pemantapan Kelas Pemulihan Khas khususnya. Rombongan  ini telah diberi sedikit taklimat oleh Cikgu Zulkifli Ibrahim (PK 1) dan guru Pemulihan Khas Cikgu Tuan Rohani Tuan Yahya. Seterusnya rombongan dibawa melawat kelas pemulihan iaitu Kelas Nurkasih. Selesai, rombongan menikmati sarapan pagi dengan hidangan makanan tradisi Negeri Terengganu iaitu nasi dagang dan laksa Terengganu. Majlis berakhir dengan satu persembahan tarian oleh murid-murid PPKIBP.

Semoga "Lawatan Penanda Aras Guru Pemulihan Johor ke Pantai Timur" ini mampu memberi lonjakan inspirasi untuk Kelas Pemulihan Khas SK Pauh agar terus tampil sebagai kelas pemulihan terbaik Negeri Terengganu.




1 comment:

  1. Assalamualaikum Tuan/Puan.

    Salam dari Kita Holidays Travel & Tour Indonesia.
    Kalau Tuan/Puan nak melawat ke Indonesia, jangan risau hati sila hubungi :

    KITA HOLIDAYS TRAVEL & TOUR INDONESIA
    Tour operator & Travel Agency

    Apa bila Tuan/Puan ingin melawat bersama family atau rakan-rakan kat Padang - Bukittinggi dan memerlukan kenderaan jangan risau hati, KITA HOLIDAYS INDONESIA menyediakan PAKET TOUR dan PENGKHIDMATAN KENDERAAN dengan harga yang sangat berpatutan, dan dengan driver yang mesra, educated, baik hati,sopan dan sudah lama berpengalaman dalam memberikan pelayanan pada pelancong dari Malaysia. Menjadikan lawatan Tuan/Puan sangat berbaloi dan bermakna.

    Contact person :
    RIKO ADRYANSYAH

    Mobile : +62 813 6565 4104 ( WhatsApp )
    E_mail : riko_kitaholidays@yahoo.com
    Blog : http://kitaholidays.blogspot.co.id/
    FB :https://www.facebook.com/riko.kitaholidays

    Wassalam

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...