widgeo.net

Tuesday, March 23, 2010

KEJOHANAN PESTA PERMAINAN BOLA JARING

Laporan Kejohanan Bola Jaring Peringkat KDSR 2, 2010

Kejohanan Bola Jaring Peringkat KDSR 2 telah berlangsung selama dua hari dengan penyertaan dari sekolah-sekolah berdekatan. Sebanyak 8 buah sekolah telah menyertai pesta permainan bola jaring ini yang telah diadakan pada 21 & 22 mac 2010 bertempat di SK Kuala Dura.

Antara orang kuat yang memimpin SK Pauh ialah Pn. Sharipah Aini Tuan Chik (Pengurus pasukan), Pn Rabiah Abu Bakar (jurulatih 1), Pn Zarina Yusof (jurulatih 2) dan Pn Faridah Wahab (pengadil).Untuk keputusan pertandingan Kumpulan A pada perlawanan pertama, sekolah SK Pauh berjaya mengalahkan SK Kuala Berang dengan jaringan 11-10. Pada Perlawanan kedua, SK Pauh tewas kepada SK Tengku Ampuan Intan dengan jaringan 4-8. Begitu juga pada perlawanan ketiga, SK Seri Buluh berjaya menewaskan SKPauh dengan jaringan 9 berbalas 11.

Walaupun SK Pauh gagal untuk ke suku akhir, namun tahniah dan terima kasih di ucapkan kepada semua yang terlibat terutama guru- guru yang banyak memberi tunjuk ajar dan pemain yang telah bekerja keras untuk perlawanan ini. Terima kasih juga untuk semua yang telah memberi sokongan dan galakan.

Terima kasih juga kepada Tuan Guru Besar dan Penolong Kanan Kokurikulum yang sudi hadir untuk memberi sokongan kepada pasukan sekolah. Semoga di lain kali sekolah akan menempa nama besar dalam sukan bola jaring. InsyaAllah.

Disediakan oleh Puan Sharifah Aini
(Setiausaha Kelab bola Jaring)
24 Mac 2010

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...